Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pawelhmm | użytkownik

imię i nazwiskoPawel W***** adresWarszawa zarejestrowany27.08.2008 @08:34:15 ostatnio na stronie15.02.2010 @08:00:21

Witam Fotografia to wizje i chwile zatrzymane w czasie..coś co staje się sztuką dla której warto być..

zapraszam na moją stronę http://www.glamphoto.pl

Na co dzień pracuje w firmie telekomunikacyjnej oraz prowadzę swoją firmę (dla ciekawskich http://www.simtelecom.pl )

Lubie podróże i kocham Góry o każdej porze roku



Zgodnie z ust. z dn. 4.02.1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wszystkie fotografie umieszczone w tej galerii stanowią moją własność. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie, bez mojej zgody, jest zabronione (!)
Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.glamphoto.pl OnetSkypepawel.wojdak Gadu-Gadu4443861
digarty30 komentarze925 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D-80 Sigma 70-200mm f/2,8 EX DG HSM Macro II Nikon 18-135 mm AF-S DX ::: a dodatkowo.... Canon Powershot S3 Is oraz Canon Powershot A720 Is

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jotta    06.10.2008 @08:54:04
dzięki:d
~pawelhmm    06.10.2008 @00:30:34
witam wszytstkich ogladajacych moj profil i oceniajacych moje zdjecia..nowe zdjecia beda niebawem...
_______
Nie dziękuj, przejrzyj i oceń moje digarty.zapraszam i pozdrawiam
http://www.glamphoto.pl
http://www.simtelecom.pl
~ziabolzielony    03.10.2008 @10:22:22
a kiedy jakieś nowości?????
~olapegie    21.09.2008 @08:30:47
Dzięki
~justynkap84    21.09.2008 @03:31:12
to ja dziękuje za możliwość zobaczenia Twoich prac
pozdrawiam
~abandoneddream    10.09.2008 @17:04:54
taki skecz :P
~ziabolzielony    09.09.2008 @18:33:50
poogladałam dzis dokładnie fotki na NK - widać faktycznie, że kochasz góry
~Ozon85    08.09.2008 @21:03:45
Dzieki.
~ziabolzielony    08.09.2008 @12:15:16
a gdzie nowa foteczka
~oskaren    07.09.2008 @10:02:09
dzięki wielkie :}
_______
Opinia publiczna to zdanie ludzi, których normalnie nikt o zdanie nie pyta.
~alebaiz08    07.09.2008 @09:54:11
dziękuję
_______
"Żyj tak, jakby każdy dzień był Twoim ostatnim dniem życia..."
~JediMasteR    07.09.2008 @09:47:08
Dzięki bardzo
_______
I've been waiting for you. We Meet Again At Last. The Circle Is Now Complete. When I Left You, I Was But The Learner. Now I Am The MasteR.
~upadllyanioll    07.09.2008 @09:03:23
dziękuję bardzo za komentarze maki były zrobione na mojej "miastowej wsi"
dodam do obserwowanych jeśli pozwolisz
_______
Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanica profesjonaliści...
~upadllyanioll    07.09.2008 @09:01:11
podoba się
wczoraj zrobiłam mu kilka zdjęć, dziś patrzę jak widzą go inni
_______
Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanica profesjonaliści...
~ziabolzielony    07.09.2008 @08:40:54
ok
a ciesze sie ze dzisiejszy mój DA Ci się podoba bo akurat dedykowany Tobie... tak na zachętę, żebyś robił więcej makro :D
~ziabolzielony    07.09.2008 @08:33:17
dzięki, zaraz zajrze na NK
~ziabolzielony    07.09.2008 @08:22:08
ze zdjęcia cięzko ocenić? a to całkiem aktualne jestem 3 lata starsza od Ciebie Dziś dedykacja for you
~Pershing666    06.09.2008 @19:06:55
dzieki
-danekk7    06.09.2008 @17:09:25
dzieks
~Fiolika    06.09.2008 @16:15:07
Dziekuje, dziekuje
~KRULEWNA    06.09.2008 @08:11:26
_______
W całą naturę wtopiona jest miłość. Trzeba mieć tylko otwarte oczy.
...............zapraszam ...............
~conversation    05.09.2008 @23:33:57
dzięki
~slon1    05.09.2008 @19:25:11
dzieki
~xvintagex    05.09.2008 @19:09:51
Czy ten komentarz ostatni? To prawda? Nie wiem ale jest tu drugi raz bo nikomu się nie podoba heh :/ Mi się podoba
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt